جلسه نمایندگان کارگروه میز خدمت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی در جلسه ای که با حضور نمایندگان کارگروه میز خدمت الکترونیک برگزار شد، بیان کرد: هدف از «میز خدمت الکترونیک»: تکریم ارباب رجوع با هدف دسترسی آسان به واحدهای مختلف دانشگاه است و استقرار این سامانه دارای مزایای فراوانی چون ارائه خدمات غیر حضوری، سهولت و قابلیت در دسترس بودن، امکان پیگیری درخواست، پاسخگویی مکانیزه و سریع و رسیدگی به درخواست ها و شکایات در اسرع وقت است.
به گزارش معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ داریوش پور هاشمی ابراز داشت: به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایتمندی آنها، دستگاه های اجرایی مکلف شدند نسبت به برنامه ریزی و اجرای میز خدمت الکترونیکی و آموزش متصدیان اقدام کنند
طیبه نظری، مسئول میز خدمت دانشگاه در همین راستا خاطر نشان کرد: این اقدام به عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری مطرح شده است که همه دستگاههای اجرایی هم مکلف هستند که نسبت به راه اندازی میز خدمت تحت سامانه الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاههای ارتباطی قابل حمل هوشمند اقدام کنند.
داریوش پور هاشمی در پایان به اهم مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: رعایت این مصوبات باعث کاهش حجم زیادی از مراجعات حضوری در دانشگاه و واحد های تابعه میشود که این مهم خود نیز میتواند باعث رعایت دستور العمل های بهداشتی در شرایط کویید19 شود.
مهم ترین مصوبات این جلسه مواردی شامل؛ راهنمایی و اطلاع رسانی ارباب رجوع برای شرایط ورود و ثبت درخواست های خود از طریق ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در قسمت گیشه خدمت توسط نمایندگان معرفی شده واحد های ستادی انجام گردد، و همچنین مستند سازی های اطلاعات، فرایند ها و خدمات الکترونیک انجام شده در همه واحد های ستادی توسط نمایندگان معرفی شده به واحد میز خدمت ارسال شود و درپایان نیز فلو چارت و گردش کاری تفکیکی تمامی خدمات انجام شده واحد های ستادی نیز توسط نماینده مربوطه به واحد میز خدمت ارسال گردد.





