به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج، سرپرست این مرکز آموزشی درمانی در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. در پیام دکتر سعید عباسی آمده است:
به نام خدا
27اردیبهشتماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ارزشمند و مغتنم برای پاسداشت تلاشهای بیوقفه و حرفهای عزیزانی است که در حوزه ارتباطات، آگاهیبخشی و اطلاع رسانی، شفافسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی، نقشآفرینی میکنند.
روابط عمومی بهعنوان پل ارتباطی میان سازمان و جامعه، نقشی کلیدی در انتقال صحیح اطلاعات، تقویت اعتماد عمومی و انعکاس خدمات و فعالیتهای نظام سلامت ایفا میکند. بیتردید، عملکرد مناسب و اثربخش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، گواه روشنی بر اهمیت و جایگاه این حوزه در عرصه سلامت است.
اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده به همه تلاشگران حوزه روابط عمومی بهویژه همکاران تلاشگر و خدوم این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی استان ، از زحمات و خدمات ارزنده این عزیزان صمیمانه قدردانی میکنم و توفیق روزافزون آنها را در مسیر تعالی، صداقت، نوآوری و خدمترسانی صادقانه از درگاه خداوند متعال خواستارم.
دکتر سعید عباسی
سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام سجاد(ع) یاسوج
