به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد - در راستای تکمیل برنامههای گرامیداشت هفته سلامت ، جمعیت و پویش ملی فشار خون، همایش پیادهروی با حضور پرشور کارکنان ستادی و کادر مراکز بهداشتی شهرستان بویراحمد برگزار شد.
این برنامه که با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی کارکنان صورت گرفت، با استقبال گسترده همکاران همراه بود.
در پایان این همایش، دکتر سید محسن اسدی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، ضمن تقدیر از حضور فعال همکاران در این برنامه، بر اهمیت نهادینه کردن ورزش و پیادهروی در زندگی روزمره تأکید کرد. وی اظهار داشت: «تأمین سلامت جامعه در گرو داشتن کارکنانی پویا و بانشاط است و تداوم چنین فعالیتهایی میتواند نقش مؤثری در پیشگیری از بیماریهای غیرواگیر، بهویژه فشار خون بالا، ایفا کند.»
در پایان این مراسم، بهمنظور ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان به فعالیتهای ورزشی، با اهدای جوایزی که توسط مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد و هیئت ورزشهای همگانی استان تهیه شده بود، از شرکتکنندگان تقدیر به عمل آمد.
