به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ مهندس علی آبشنگ با اعلام این خبر گفت: این برنامه به مناسبت هفته ملی سلامت و جمعیت و در راستای برنامههای ارتقای سلامت روان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و با هدف افزایش آگاهی عمومی، کاهش انگهای اجتماعی مرتبط با مشکلات روانی و ترویج فرهنگ گفت وگو و حمایت اجتماعی برگزار شده است.
آبشنگ در ادامه افزود: تئاتر خیابانی به عنوان یک ابزار فرهنگی و آموزشی، تلاش دارد با زبان هنر، پیامهای مهمی درباره:
اهمیت سلامت روان، شناسایی علائم هشداردهنده، نقش خانواده و دوستان در حمایت از افراد در معرض خطر و معرفی راههای دریافت کمک تخصصی به شهروندان منتقل کند.
به گزارش وبدا؛ نام این کار «دویدن برای پشیمانی» بوده و توسط گروه نمایش هنر ماندگار از شهرستان بهمئی، یکبار در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان و بار دیگر در محل تجمعات شبانه مردمی شهر لیکک اجرا شد که با استقبال بسیار خوبی همراه بود.
