به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده، در هفته سلامت، مانور تخصصی طب رزم و عملیات CPR در شرایط جنگی با همکاری هلال احمر استان در مرکز جامع سلامت شهید اشرفی برگزار گردید.
هدف از این تمرین عملیاتی، ارتقای مهارتهای امدادگری و احیا در شرایط دشوار و جنگی بود. دکتر سید محسن اسدی، رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده،، بر لزوم آمادگی همیشگی تمامی همکاران و ضرورت بازآموزی مستمر پروتکلهای امدادی تاکید نمود و از زحمات مربیان سازمان حلال احمر استان تقدیر کرد.
این اقدام در راستای تقویت توانمندیهای پاسخگویی به بحران در شهرستان بویراحمد احمد انجام شده است.
