مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام پیش از خطبه‌های نماز جمعه چرام بمناسبت فرارسیدن هفته ملی سلامت و هفته ملی جمعیت سخن گفت
گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، حسین جعفری در سخنان خود گفت: شعار امسال هفته ملی سلامت با عنوان «سلامت پایدار با علم و اقتدار، ایران ماندگار» پیام بسیار مهمی برای همه ما دارد. سلامت پایدار زمانی محقق میشود که علم، آگاهی و توانمندیهای نظام سلامت در کنار مشارکت و همراهی مردم قرار گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با اشاره به همزمانی هفته ملی سلامت با هفته ملی جمعیت گفت: در کنار هفته سلامت، این روزها هفته ملی جوانی جمعیت را نیز گرامی میداریم. شعار این هفته «پایداری جمعیتی در روستاها، شهرها و مناطق مرزی و اتحاد ملی برای ایران قوی» است.

جعفری افزود، مسئله جمعیت یکی از مهمترین موضوعات راهبردی کشور است. آینده روشن ایران اسلامی در گرو جمعیتی جوان، پویا، سالم و امیدوار است. اگر میخواهیم کشورمان در عرصه های علمی، اقتصادی و اجتماعی قدرتمند باقی بماند، باید به مسئله فرزندآوری، حمایت از خانواده ها و تقویت بنیان خانواده توجه جدی داشته باشیم

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام بیان داشت، مجموعه سلامت شهرستان در قالب برنامه های سلامت باروری، مشاوره های پیش از ازدواج، مراقبتهای مادر و کودک و حمایتهای بهداشتی از خانواده ها تلاش میکند تا در مسیر تحقق سیاستهای جمعیتی کشور نقش مؤثری ایفا کند.

حسین جعفری در پایان سخنان خود گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سال ۱۴۰۴ ارایه داد

تصاویر پیوست