به منظور بررسی وضعیت خدمات دهی به بیماران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با همراهی تنی چند از کارشناسان این معاونت از بیمارستان شهید بهشتی به صورت سرزده بازدید کرد.
به منظور بررسی وضعیت خدمات دهی به بیماران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با همراهی تنی چند از کارشناسان این معاونت از بیمارستان شهید بهشتی به صورت سرزده بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در این بازدید که سرپرست بیمارستان و تعدادی از مسئولین واحدهای مختلف بیمارستان حضور داشتند از بخش های اورژانس و جراحی بازدید بعمل آمد.
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در حاشیه این بازدید گفت : در اعتبار بخشی بیمارستان ها، عملکرد بیمارستان در بخش های درمانی، اداری، مالی، فنی، تأسیساتی و پشتیبانی بر اساس دستورالعمل وزارتی و سنجه های استاندارد مدون وزارت بهداشت، مورد ارزشیابی قرار می گیرد.
مهرداد باقری ادامه داد : در همین راستا اسانسور بیمارستان باسرویس کامل واستاندردهای روز و با کیفیت مطلوب و به بهترین شکل ممکن جهت ارائه خدمت به بیماران و مراجعین و همکاران مورد بهره برداری قرارگرفت
باقری اضافه کرد: ارتقاء کیفیت خدمات، به حداقل رساندن خطاها در بخش های مختلف، بالا بردن پاسخگویی و جلب رضایت خدمت گیرندگان مهم ترین اهداف در زمینه اعتبار بخشی است .
وی خاطر نشان کرد :در همین راستا با نصب زنگ احضار پرستاردر بخشها ی مختلف جهت سهولت ودسترسی بیماران و افزایش ایمنی و راندمان کاری اقدامی هرچند کوچک اما با کفیت اجرا کردیم
.دکتر باقری گفت ، در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج 735 پرسنل، پزشک عمومی، متخصص، پرستار و پشتیبانی مشغول به ارائه خدمات در جهت ارتقا سطح سلامت مراجعه کنندگان هستند
وی در پایان تاکید کرد: بطور متوسط روزانه 800نفر به این بیمارستان مراجعه می کنند که 700نفر بصورت سرپایی و 100نفر هم بصورت بستری درسایر بخشها از جمله اورژانس پذیریش میشوند10-
142