معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج از بخش‌های مختلف این مرکز آموزشی درمانی بازدید و روند ارائه خدمات به بیماران را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر جلیل یاسوج، دکتر سید سجاد رضوی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مدیران بیمارستان انجام شد، معاون درمان وزارت بهداشت ضمن حضور در بخش‌های مختلف درمانی، از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی، امکانات و ظرفیت‌های موجود و نحوه ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.

دکتر رضوی همچنین با حضور بر بالین تعدادی از بیماران بستری، ضمن عیادت و گفت‌وگو با آنان و همراهانشان، بر اهمیت تکریم بیماران، ارتقای کیفیت خدمات درمانی و پاسخگویی مطلوب به نیازهای مراجعان تأکید کرد.در جریان این بازدید، گزارشی از فعالیت‌ها، خدمات تخصصی و فوق تخصصی، اقدامات توسعه‌ای، چالش‌ها و نیازهای بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج ارائه شد و راهکارهای ارتقای خدمات درمانی و بهبود زیرساخت‌های حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون درمان وزارت بهداشت در پایان با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی کارکنان این مرکز آموزشی درمانی، نقش کادر سلامت را در ارائه خدمات مطلوب به مردم ارزشمند دانست و بر حمایت وزارت بهداشت از توسعه و تقویت خدمات درمانی در استان تأکید کرد.

تصاویر پیوست