رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان سفر دو روزه خود به شهرستان‌های چرام، بهمئی و دهدشت، از پروژه‌های عمرانی در حال احداث و پایگاه‌های عملیاتی این مناطق بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اورژانس، در این بازدید که با هدف ارزیابی وضعیت خدمات‌رسانی و تسریع در روند توسعه زیرساخت‌ها انجام شد، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان ضمن بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در دست احداث در شهرستان‌های چرام و بهمئی، امکانات لجستیکی و میزان آمادگی عملیاتی پرسنل در پایگاه‌های چرام، بهمئی و دهدشت را مورد پایش و ارزیابی قرار داد.
 
وی در پایان این بازدید، بر لزوم ارتقای سطح خدمات اورژانسی و رفع نواقص احتمالی جهت افزایش بهره‌وری و آمادگی در حوادث تأکید کرد.
ویدئوهای پیوست