به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، میز ارتباطات مردمی با حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان در شهر مارگون برپا شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون، برنامه میز ارتباطات مردمی با هدف تکریم ارباب‌رجوع، پاسخگویی مستقیم به مطالبات و درخواست‌های شهروندان و تقویت ارتباط بی‌واسطه میان مردم و مسئولان برگزار شد. در جریان این برنامه، جمعی از شهروندان ضمن مراجعه به میز ارتباطات مردمی، مسائل، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه خدمات بهداشتی و درمانی مطرح کردند.

همچنین همزمان با این برنامه، موکب شهید محمد باقری نیز در شهر مارگون برپا شد و خدمات متنوعی به مراجعان و شهروندان ارائه کرد. این خدمات با هدف گرامیداشت این مناسبت معنوی و در راستای خدمت‌رسانی به مردم، مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون نیز ضمن استماع دقیق مطالبات مردمی، بر پیگیری موضوعات مطرح‌شده در چارچوب ضوابط و امکانات موجود تأکید کردند و رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان را در دستور کار قرار دادند.

برگزاری میز ارتباطات مردمی و استقرار موکب شهید محمد باقری در این روز فرخنده، جلوه‌ای از رویکرد مردم‌محور، تکریم جامعه هدف و اهتمام مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون به ارتقای سطح تعامل با شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی بود.

تصاویر پیوست