سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری اولین کارگروه بررسی آسیب های اجتماعی حوزه دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ امین اله بابویی گفت: با توجه به ایجاد راه اندازی معاونت اجتماعی در وزارت بهداشت و درمان و به تبع آن ایجاد آن در سطح دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، با راه اندازی این معاونت در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اولین کارگروه بررسی آسیب های اجتماعی حوزه دانشجویی در این دانشگاه تشکیل شد.
به گزارش وب دا؛ این کارگروه با حضور نماینده ولی فقیه در دانشگاه، سرپرست معاونت اجتماعی، معاونین آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، روسای دانشکده های پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی برگزار شد.







