جلسه هماهنگی برنامه پزشکی خانواده روستایی و نظام ارجاع با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ مهندس علی آبشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان  هدف از این نشست را بررسی مشکلات و افزایش همکاری‌های مشترک، بررسی دستورالعمل پزشکی خانواده روستایی و نظام ارجاع عنوان کرد و بر ضرورت ایجاد همکاری و تعامل همه جانبه بین شبکه بهداشت و بیمه سلامت تاکید نمود.

در این جلسه حسین راشته سرپرست بیمه سلامت شهرستان ضمن تبریک هفته سلامت به مدیر و کارکنان این شبکه، بر لزوم تقویت تعامل و هماهنگی مستمر بین شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بیمه سلامت تأکید کرد.

تصاویر پیوست