صبحانه سالم به مناسبت هفته سلامت، جمعیت و سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، با حضور مدیران و پرسنل شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ به مناسبت اول ذی الحجه خجسته سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت  زهرا (س)، روز ازدواج و همچنین گرامیداشت هفته سلامت و هفته جمعیت، مراسم < صبحانه کاری سالم> با حضور مدیر شبکه، رئیس مرکز بهداشت و کارکنان ستادی در محل سالن اجتماعات شبکه برگزار شد.

گفتنی است؛ در کنار این ضیافت دوستانه و ترویج تغذیه سالم، مطالب آموزشی مرتبط توسط کارشناس تغذیه مرکز بهداشت کهگیلویه جهت حاضرین ارائه شد.

تصاویر پیوست