رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه از برگزاری مانور سلامت گروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت کهگیلویه در سطح شهر دهدشت به مناسبت هفته سلامت و در دومین روز این هفته خبر داد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ علی جعفری ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: در دومین روز از هفته سلامت تعداد ده گروه دو نفره از کارشناسان ستادی و مراکز تابعه مرکز بهداشت کهگیلویه، علاوه بر بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس مانند: رستوران ها، اغذیه فروشی ها، فروشگاههای زنجیره ای، شیرینی فروی ها و نانوایی ها، ارائه آموزش های بهداشتی لازم را به کارکنان این مراکز و اماکن عمومی خواهند داشت و در صورت نیاز اقدام به سنجش کیفیت مواد غذایی با تجهیزات پرتابل و نمونه برداری در سطح عرضه خواهند کرد.

جعفری تاکید کرد: مردم از تهیه و مصرف مواد غذایی فاقد مشخصات بهداشتی و همچنین فروشندگان دوره گرد خودداری کرده و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، مراتب را از طریق سامانه ارتباط مردمی ورسیدگی به شکایات وزارت بهداشت با شماره ۱۹۰ ثبت و پیگیری نمایند.

تصاویر پیوست