به مناسبت روز جهانی و هفته بدون دخانیات، پویش جمع‌آوری فیلتر‌و ته سیگارهای رها شده در پارک شهدای گمنام گچساران با حضور کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت گچساران انجام شد.

به مناسبت روز جهانی و هفته بدون دخانیات، پویش جمع‌آوری فیلتر‌و ته سیگارهای رها شده در پارک شهدای گمنام گچساران با حضور کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت گچساران انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گچساران، هدف اصلی از اجرای این برنامه، افزایش آگاهی جامعه نسبت به خطرات مصرف دخانیات و تأثیرات مخرب فیلتر‌های سیگار بر محیط زیست، تقویت روحیه همدلی و کار گروهی میان کارکنان بود.

 براساس این گزارش دیگر اهداف این برنامه را میتوان سبک زندگی سالم و مسئولیت پذیری  نام برد.

همچنین کارشناسان بهداشت محیط بر ضرورت حفظ پاکیزگی محیط زیست و پیشگیری از الودگی پارک ها تاکید کردند.

 

 

تصاویر پیوست