به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج، در ادامه برنامههای آموزشی هفته سلامت، کارگاه آموزشی «تشخیص و پیشگیری از خشونت خانگی» با هدف افزایش آگاهی، توانمندسازی کارکنان و ترویج فرهنگ خانواده سالم، امروز در سالن آمفیتئاتر بیمارستان برگزار شد.
این کارگاه آموزشی با تدریس زهرا فاتحی کارشناس اورژانس اجتماعی برگزار گردید و در آن موضوعاتی از جمله شناسایی انواع خشونت خانگی، راهکارهای پیشگیری، نحوه برخورد صحیح با افراد آسیبدیده، نقش آگاهی و همدلی در کاهش آسیبهای اجتماعی و اهمیت حمایت از کودکان، همسران و سالمندان مورد بررسی قرار گرفت.
در این برنامه آموزشی، بر نقش مهم کارکنان حوزه سلامت در شناسایی بهموقع موارد خشونت، ارائه حمایتهای اولیه و هدایت صحیح افراد آسیبدیده به خدمات تخصصی تأکید شد.
