در راستای تضمین استمرار خدمات درمانی و ارتقای سطح ایمنی زیرساخت‌های سلامت در برابر حوادث ناگهانی، جلسه کمیته مدیریت و کاهش خطر بلایا و حوادث در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی ،در این نشست که با حضور مهندس آبشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان مسئول واحدهای ستادی شبکه برگزار شد آسیب پذیری های احتمالی در مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش بررسی و مصوباتی به همراه داشت.

مهندس آبشنگ در ابتدای این جلسه گفت: این کمیته در راستای رعایت اصول پدافند غیرعامل و افزایش تاب آوری سیستم بهداشتی و درمانی برگزار و هدف ما این است که در شرایط بحرانی، سیستم سلامت دچار فروپاشی نشود و خدمات به مردم با کمترین وقفه ارائه گردد.

به گزارش وبدا؛ برگزاری مانور ترکیبی در بیمارستان شهید سلیمانی باحضور تیم های امدادی «هلال احمر، اورژانس 115، سازمان آتش نشانی »، ساخت جایگاه استاندارد جهت نگهداری کپسول های اکسیژن شبکه، تامین برق اضطراری مراکز خدمات جامع سلامت و نصب دزدگیر و دوربین مداربسته برای خانه های بهداشت در معرض خطر سرقت از مهمترین مصوبات این کمیته بودند.

تصاویر پیوست