به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف استفاده بهینه از منابع، کمیته صرفه جویی و کاهش هزینه ها در شبکه بهداشت و درمان بهمئی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ در ابتدای این جلسه مهندس علی آبشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، فرهنگ سازی برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها در حوزه سلامت امری ضروری است و دستیابی به این هدف فقط با همکاری و مشارکت همه همکاران امکان‌پذیر است.

در ادامه مهندس آبشنگ در مورد اهمیت صرفه جویی در میزان آب،برق ،گاز و سایر اقلام مصرفی دستور دادند که کلیه مراکز زیر مجموعه این شبکه، نسبت به رعایت مصرف بهینه از امکانات و کاهش مصارف غیر ضرور اقدام و برنامه ریزی های لازم جهت صرفه جویی در مصرف آب، گاز و برق را نسبت به سال قبل داشته باشند.

در ادامه؛ دبیر و سایر اعضای جلسه پیشنهادات خود را بیان کردند و مصوباتی به همراه داشت.

تصاویر پیوست