به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ در ابتدای این جلسه مهندس علی آبشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، فرهنگ سازی برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها در حوزه سلامت امری ضروری است و دستیابی به این هدف فقط با همکاری و مشارکت همه همکاران امکانپذیر است.
در ادامه مهندس آبشنگ در مورد اهمیت صرفه جویی در میزان آب،برق ،گاز و سایر اقلام مصرفی دستور دادند که کلیه مراکز زیر مجموعه این شبکه، نسبت به رعایت مصرف بهینه از امکانات و کاهش مصارف غیر ضرور اقدام و برنامه ریزی های لازم جهت صرفه جویی در مصرف آب، گاز و برق را نسبت به سال قبل داشته باشند.
در ادامه؛ دبیر و سایر اعضای جلسه پیشنهادات خود را بیان کردند و مصوباتی به همراه داشت.
