همزمان با هفته بهداشت محیط، با حضور مدیر شبکه، معاون بهداشتی شبکه و کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده، مانور بازرسان بهداشت محیط از صنوف حساس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده، مهندس نورمحمد نعمتی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در این بازدید گفت: مانور بهداشت محیط در هفته بهداشت محیط با حضور کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت از صنوف حساس انجام شد.

 

مهندس نورمحمد نعمتی افزود:‌ در این طرح نظارت و تشدید بازرسی های محیطی از تمامی مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، شیرینی پزی ها، نانوایی ها و رستوران ها انجام شد.

تصاویر پیوست