مراسم معنوی زیارت عاشورا همزمان با دهه اول ماه محرم در معاونت غذا و دارو برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، کارشناس امور فرهنگی معاونت غذا و دارو با اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی، تعمیق باورهای دینی و بهرهمندی کارکنان از فضای معنوی ماه محرم، مراسم قرائت زیارت عاشورا در تمامی روزهای کاری دهه اول محرم از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح در سالن رازی معاونت غذا و دارو برگزار میشود.
وی افزود: این مراسم با حضور مدیران، کارشناسان و کارکنان معاونت برگزار شده و فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمانهای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان فراهم میآورد.
کارشناس امور فرهنگی معاونت غذا و دارو ضمن دعوت از کارکنان برای حضور در این برنامه معنوی اظهار داشت: برگزاری آیینهای مذهبی و فرهنگی در محیط کار، علاوه بر تقویت روحیه معنوی و همدلی میان کارکنان، نقش مؤثری در ارتقای فرهنگ سازمانی و ترویج ارزشهای اسلامی دارد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
