به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، معاون بهداشتی شبکه بهداشت ، سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، نماینده امام جمعه شهرستان کهگیلویه و جمعی از مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، به مناسبت هفته سلامت با حضور بر تربت پاک شهدای گمنام شهر دهدشت، بار دیگر با امامین انقلاب و آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و با اهداء گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.
دکتر مهرداد رزمخواه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه: هفته سلامت، فرصتی مغتنم برای تأکید بر اهمیت مقوله سلامت در جامعه و قدردانی از زحمات بیشائبه مدافعان سلامت است. امروز در این محفل نورانی و در جوار شهدای گمنام، با آرمانهای والای انقلاب اسلامی و امامین انقلاب پیمان دوباره بستیم تا مسیر خدمترسانی به مردم را با همان روحیه ایثار و فداکاری ادامه دهیم. امنیت و آرامش امروز کشور مرهون رشادتهای شهداست و ما نیز در حوزه بهداشت و درمان، خود را خادم مردم و ادامهدهنده راه این عزیزان میدانیم.
حجتالاسلام والمسلمین قبادیان نماینده امام جمعه شهرستان کهگیلویه در این برنامه گفت: هفته سلامت را به تمامی خدمتگزاران عرصه سلامت در شهرستان کهگیلویه تبریک عرض میکنم و از تلاشهای شبانهروزی تیم مدیریتی و کارکنان این حوزه که با جان و دل برای سلامتی مردم تلاش میکنند، صمیمانه سپاسگزارم. شهدا چراغ راه هدایت ما هستند و حضور در کنار تربت مطهرشان، تجدیدعهدی است با آرمانهای انقلاب اسلامی و امیدواریم همگان بتوانیم با الگو گرفتن از روحیه شهدا و پیروی از خط امامین انقلاب، در خدمت به مردم و انقلاب کوشا باشیم.
