به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ در راستای اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری، از بهورزان فعال در ارائه خدمات فرزندآوری و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به جمعیت تحت پوشش با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.
گفتنی است در این مراسم علاوه بر تجلیل از بهورزان فعال در عرصه جوانی جمعیت و فرزند آوری، از همکارانی که دارای خانواده باشکوه(۴ فرزندی) بودند نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
