به مناسبت هفته ملی سلامت و جمعیت از پرسنل فعال شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در عرصه جوانی جمعیت و فرزندآوری تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ در راستای اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری، از بهورزان فعال در ارائه خدمات فرزندآوری و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به جمعیت تحت پوشش با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر تجلیل از بهورزان فعال در عرصه جوانی جمعیت و فرزند آوری، از همکارانی که دارای خانواده باشکوه(۴ فرزندی) بودند نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

تصاویر پیوست