پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز شنبه ، 1403/09/03

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

در ششمین جشنواره بین المللی بازی های جدی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تیم دانشجویی"بی‌سیم" از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان تیم منتخب و برگزیده این دروه از جشنواره در بخش دانشگاهی شد.

در ششمین جشنواره بین المللی بازی های جدی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تیم دانشجویی "بی‌سیم" از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان تیم منتخب و برگزیده این دروه از جشنواره در بخش دانشگاهی شد. 


ششمین دوره جشنواره بین المللی بازی های جدی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تاریخ ۸ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد. امسال ۸۴ عنوان بازی برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه بازی‌های جدی ارسال گردید که ۱۵ بازی پس از طی ۱۰ مرحله داوری در حوزه‌های تخصصی علمی و فنی به مرحله فینال راه یافتند. در این مرحله، تیم "بی‌سیم" از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تیم منتخب و برگزیده این دروه از جشنواره در بخش دانشگاهی شد.


 


شایان ذکر است: اعضای تیم "بی سیم" از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آقایان سید محمدعلی افضلی، سالار داسدار و خانم ها لاله بلیاد، سحر نجات پور، ساجده عظیمی فرد و زینب سادات طلایی با مشاوره و همراهی دکتر جواد هارونی (عضو هیئت علمی دانشگاه) توانستند با ارائه «شبیه ساز مبتنی بر بازی جدی آموزش و ارزشیابی صلاحیت بالینی بر اساس حیطه روانی و حرکتی بلوم» در این جشنواره به مقام اول منتخب کشوری بنیاد ملی بازی های رایانه ای در بین دانشگاه های کشور کسب کنند. پیش تر این گروه در شهریور ماه ۱۴۰۲ نیز مدال برنز گروهی المپیاد کارآفرینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از آن خود کردند.


//بازی‌های جدی، بخشی کلیدی و در حال رشد از صنعت بازی‌های دیجیتال می باشند که دانشجویان و دنبال کنندگان این بازی ها را در آموزش، تبلیغات، درمان و سایر اهداف جدی دیگر یاری می نمایند. توسعه این بازی‌ها علاوه بر دانش فنی بازی‌سازی، مستلزم وجود دانش علمی تخصصی در حوزه موردنظر است و بر این اساس، برای ورود به این عرصه، بیش از هر شاخه دیگری در بازی‌سازی، به تحقیق‌، توسعه و مطالعات دانشگاهی نیاز است. به همین دلیل این شاخه از بازی سازی، پیوند عمیقی با مطالعات علمی دانشگاهی دارد.