به مناسبت هفته سلامت، ایستگاه سلامت با هدف ترویج فرهنگ خودمراقبتی و ارتقای سطح آگاهی عمومی، در شهر مارگون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون، در گرامی‌داشت هفته سلامت، شهر مارگون شاهد برپایی ایستگاه سلامت بود؛ رویدادی که با هدف ارتقای سطح سلامت جسم و روان شهروندان، خدماتی چون سنجش قند و فشار خون، مشاوره روانشناسی، آموزش سبک زندگی سالم و توزیع اقلام بهداشتی و آموزشی را به صورت رایگان ارائه کرد.

این عمل که با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد، نشان از اهمیت روزافزون توجه به مقوله سلامت در جامعه دارد.

در حاشیه این برنامه، دکتر عدالت‌دوست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون، با تأکید بر جامعیت مفهوم سلامت، بر پیوند عمیق سلامت جسم و روان و لزوم توجه همزمان به هر دو حوزه در زندگی روزمره تأکید ورزید.

این ایستگاه، گامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ خودمراقبتی و دسترسی آسان‌تر به خدمات بهداشتی در مارگون محسوب می‌شود.

تصاویر پیوست