سرپرست دانشگاه علوم پزشكي كهگيلويه و بويراحمد به موضوع تشریح دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی استان" در برنامه پیک سلامت، خواهد پرداخت.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي ياسوج؛ در برنامه زنده پيك سلامت كه یکشنبه 11 تیرماه سال جاري، ساعت 22 از شبكه دنا به صورت زنده پخش مي شود، دكتر اورنگ ایلامی به موضوع تشریح دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی استان، مي پردازد.
برپايه اين خبر؛ برنامه پيک سلامت هر هفته يكبار از شبكه استاني دنا پخش مي شود.15-142
