رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، میز خدمت در این بیمارستان راه اندازی شد.
رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، میز خدمت در این بیمارستان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج؛ دکتر سجاد حسن زاده اذعان داشت: به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایتمندی آنان از عملکرد این بیمارستان، این مرکز اقدام به راه اندازی میز خدمت نموده است.
وی راهنمایی ارباب رجوع، ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به ارباب رجوع در ارتباط با فرایند دریافت خدمت، پاسخ به درخواست ارباب رجوع بر اساس اطلاع رسانی دستگاه از مولفه های میز خدمت این بیمارستان عنوان کرد.
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) خدمت بی منت به مردم را دغدغه و وظیفه اصلی مسئولین دانست و افزود: تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، همدلی، تعامل و همفکری کارکنان یک سیستم جهت ارائه خدمات مطلوب و ارزنده به مردم بسیار موثر است.
دکتر حسن زاده خاطر نشان کرد: همواره باید باتمسک به قرآن مجید و توسل به اهل بیت علیهم السلام و با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در خدمت مردم باشیم و برای رفاه و آسایش آنان تلاش و کوشش نماییم.5