سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ماما را تبریک گفت

 به گزارش روابط عمومی  بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج  سرپرست این مرکز آموزشی درمانی در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ماما را تبریک گفت. درپیام دکتر سعید عباسی آمده است:

بسمه تعالی

15 اردیبهشت،روز جهانی ماما، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاشها، تعهد و مهربانی یکی از شریف ترین و حیاتی ترین ارکان نظام سلامت است. ماماهای فرهیخته و فداکاری که در حساس تزین لحظات زندگی انسانها ، همراه و آرام بخش و حامی مادران و نوزادان هستند. اینجانب با افتخار ، این روز ارزشمند و خجسته را به تمامی ماماهای گرانقدر این مرکز آموزشی درمانی تبریک عرض نموده و از زحمات خالصانه و بی وقفه شما عزیزان در حفظ سلامت مادران، نوزادان و نقش آفرینی موثر  در ارتقای سلامت جامعه صمیمانه قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال بهروزی، سلامتی و توفیق روز افزون برای شما مسئلت دارم.

                                                                         دکتر سعید عباسی

                                                   سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام سجاد(ع) یاسوج