پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز شنبه ، 1403/09/03

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

سلامتی بیماران ارزشمند ترین لحظه برا ی کادر درمان است

سرپرست شهید بهشتی یاسوج گفت: در ایام نوروز سالجاری تعداد 88130 نفر مراجعه کننده به اورژانس و درمانگاه سرپایی بودیم که از این تعداد 337 نفر بستری شدند.


دکتر بهنام نیازی در گفت‌وگو با وب دا اظهار کرد: مدافعین سلامت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج امسال نیز مانند سال های گذشته در ایام تعطیلات نوروزی بدون وقفه و به صورت ویژه به خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافرین مشغول بودند.


وی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج 221 تخت مصوب و 192 تخت فعال دارد، افزود: در ایام نوروز سالجاری این بیمارستان پذیرای6290  نفر مراجعه کننده به درمانگاه سرپایی و اورژانس بود که از این تعداد50 بعلت بیماری کوید نفر در بخشهای عفونی بستری شدند.


دکتر نیازی با اشاره به اینکه در مجموع 42 عمل جراحی در اتاق‌های عمل فعال در این مرکز صورت گرفت، تصریح کرد: علاوه بر اینکه 935نفر خدمت مربوط به بخش تصویر برداری در بخش‌های مختلف از جمله سی.تی اسکن، سونوگرافی و رادیوگرافی انجام شد.


سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با تاکید بر اینکه در بخش آزمایشگاه بیمارستان نیز به 1209 نفر خدمت‌رسانی شد، گفت: با توجه با تداوم فعالیت درمانگاه سرپایی در این مرکز درمانی به نفر خدمات درمانگاهی ارائه شد.


وی با اشاره به ارائه خدمات بیمارستانی به بیماران تالاسمی و دیالیزی تصریح کرد: در این مدت پذیرش بیماران تالاسمی و دیالیز نیز طبق روال قبل صورت گرفت 


سرپرست بیمارستان شهید بهشتی با بیان اینکه خدمات بدون وقفه ادامه دارد گفت سلامت بیماران ارزشمند ترین و شیرین ترین لحظه برا پزشکان و پرسنل می باشد 


وی در ادامه خاطرنشان کرد همواره پرسنل بیمارستان خودشان را مکلف به خدمت آگاهانه و صادقانه برای ذینفعان میدانند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد


دکتر نیازی مهمترین اصل خدمت به مردم را صداقت در خدمت با سه معقوله سرعت ،دقت و کیفیت خدمات رسانی عالی دانست و به بیماران و همراهان یاد آور شد ما در کنار این عزیزان تا پایان سلامتی مطلوب هستیم و اطمینان خاطر میدهیم که پرستاران و پزشکان در کنار آنان هستند و حصول نتیجه آنان فقط سلامتی این عزیزان هست 


در پایان دکتر نیازی به مردم عزیز این قول را میدهم که پرسنل پرتلاش و سخت کوش این بیمارستان در درمان آنان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و انتظار داریم که آنان با سعه صدر تحمل خدمات شایسته مدافعان سلامت را داشته باشند و در کار درمان ورود و شتاب نکنند تا با دقت بیشتری کار خدمات رسانی به آنان انجام پزیرد