این مراسم به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در حسینیه محبان اهل بیت علیهم السلام ستاد مرکزی دانشگاه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ 

مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه چهارشنبه بعد از نماز ظهر و عصر در حسینیه محبان اهل بیت علیهم السلام ستاد مرکزی دانشگاه با حضور مسئولین، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

در این مراسم ابتدا آیاتی ازکلام روح بخش قران توسط قاری قران؛آقای فضیلت تلاوت شد.

در ادامه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛محمدعلی جابری به ایراد سخنرانی پرداخت.

محمدعلی جابری ضمن تسلیت شهادت رهبر شهید و سایر شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدرسه میناب، یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و شهدای دولت را گرامی داشت.

وی در ادامه به بیان ویژگی های شهید دکتر رئیسی و شهدای خدمت پرداخت.