به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت و در راستای اجرای برنامه‌های روزشمار این هفته، جلسه‌ای با حضور مدیر شبکه بهداشت و کارشناسان سلامت روان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ در ابتدای جلسه، مهندس علی آبشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تبریک هفته سلامت، بر اهمیت جایگاه سلامت روان به عنوان یکی از ارکان اصلی سلامت تأکید کرد و اظهار داشت: توسعه خدمات سلامت روان، افزایش آگاهی عمومی و کاهش انگ اجتماعی از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه بهداشت است.

در ادامه کارشناسان سلامت روان برنامه‌های پیشنهادی خود را متناسب با روزشمار هفته سلامت ارائه کردند.

جلسه با جمع‌بندی مدیر شبکه بهداشت و تأکید بر استمرار برنامه‌های سلامت روان در طول سال، به پایان رسید.

تصاویر پیوست