پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز جمعه ، 1403/09/02

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی ، سرپرست بیمارستان شهید بهشتی در اولین جلسه نشست مدیران بیمه سلامت با کارشناسان اقتصاد درمان بیمارستان حضور یافت

دکتر باقری مهم‌ترین هدف از برگزاری چنین نشستی را تعامل  بیمارستان شهید بهشتی با سازمان بیمه سلامت در راستای استقرار سامانه الکترونیک پرونده ها دانست



سرپرست بیمارستان شهید بهشتی با بیان اینکه الکترونیکی کردن پروندهای بالینی باعث  تسریع  در دریافت مطالبات بیمارستان از سازمان بیمه سلامت خواهد شد گفت



 کارشناس بیمه سلامت در این نشست گفت الکترونیک شدن پروندها باعث دسترسی آسان کارشناسان مقیم در بیمارستان خواهد شد و ارسال پروندها به بیمه از طریق سامانه الکترونیک در پرداخت مطالبات به بیمارستان نیز مفید خواهد بود



احمدی گفت بر اساس طرح رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری، برای ارائه خدمات در بیمارستان دیگر نیاز به دفترچه بیمه نیست و با ثبت کد ملی بیمار در سامانه روند اقدامات درمانی نیز انجام می شود



این کارشناس بیمه سلامت افزود: با اجرایی شدن طرح الکترونیکی شدن نسخ و حذف دفترچه‌های کاغذی، انتقال سوابق بیمار به داروخانه‌ها و سایر مراکز درمانی به راحتی قابل انجام است و شفافیت در هزینه‌های سلامت، کاهش ضریب خطا ناشی از نسخ بد خط پزشکان، هدفمند شدن تجویز و مصرف دارو و منطقی شدن هزینه‌های بیماران از مزایای این طرح است.



مدیر اقتصاد درمان بیمارستان درادامه این  نشست گفت: کارشناسان این بیمارستان با سه مقوله دقت، سرعت، کیفیت خدمات و همچنین با بهره گیری از تمام امکانات موجود برای تعامل با بیمه سلامت در ارسال پروندهای بالینی و پاراکلینیکی نهایت همکاری  را دارند و انتظار میرود که کارشناسان بیمه نیز در تعامل با بیمارستان وارائه خدمات بیمه ای همکاری نمایند.



خلیلی در پایان خاطر نشان کرد با دقت بیشتر و با کیفیت و با سرعت و همگام با الکترونیکی کردن پرونده های بیمارستان از ظریب خطاهای پزشکی کاسته خواهد شد و امیدواریم که خادمان مفیدی برای ولی نعمتان  باشیم چرا که حق بیماران است که با دریافت خدمات مطلوب به آنان ارائه خدمت نمایئم10-142