پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز دوشنبه ، 1404/02/01

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، گفت: امید است با برنامه ریزی، دقت و توجه کافی، همدلی، همفکری و همراهی لازم بتوانیم رضایت کارکنان و ارباب رجوع را جلب نموده و خدمات مطلوب و شایسته ای به مردم ارائه نماییم.

سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، گفت: امید است با برنامه ریزی، دقت و توجه کافی، همدلی، همفکری و همراهی لازم بتوانیم رضایت کارکنان و ارباب رجوع را جلب نموده و خدمات مطلوب و شایسته ای به مردم ارائه نماییم.


به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج؛ دکتر سجاد حسن زاده در نشست هم اندیشی با مسولین واحدها و بخش های مختلف بیمارستان افزود: ما باید اولویت کاری را اول رضای خدای متعال و بعد رضایت ارباب رجوع و بیماران قرار دهیم.


وی با بیان اینکه مسولین بخش ها باید با کمترین هزینه، بخش هارا به نحو شایسته و با دقت و نظارت کافی مدیریت نمایند، اذعان داشت: همکاران در محل کار باید حضور به موقع داشته و مطابق با قانون و مقررات رفتار و از ظرفیت های موجود به نحو شایسته و مطلوب استفاده کنند.


سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج یادآور شد: انتظار می رود که با همدلی، همراهی و همفکری گام های موثری برای پیشرفت امور برداشته شود.


مدیر طرح، برنامه و مشاور سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج نیز در ادامه اظهار داشت: اصل تعهد و تخصص دو شاخصه اصلی برای خدمتی موثر در هر سازمان است.


بیژن علی پور تصریح کرد: تعهد به زیربنای فکری متصدی یک شغل بر می گردد و ریشه ای فرهنگی دارد که بخش بزرگی از آن در خود سازمان قابل شکل دهی است.


وی افزود: فرهنگ سازمانی قوی بر اثر وجود تعهد و تخصص در بین پرسنل ایجاد می شود که در صورت وجود این تعهد که ناشی از داشتن اعتقاد، باور و فرهنگ قوی است می تواند رضایت کارکنان و رضایت ارباب رجوع را جلب نماید.


علی پور در پایان خاطر نشان کرد: فرایند اصلی در بیمارستان، درمان است که باید بتوانیم با مدیریت قوی و داشتن تعهد و تخصص آنرا عملی و مسولین واحدها و بخش ها باید کارها و فعالیت ها را ارزیابی و موارد مثبت را تقویت و معایب را اصلاح نمایند.142-5



برداشته شود.