نشست هماندیشی مدیران این معاونت با هدف بررسی عملکرد واحدهای مختلف، ارائه گزارش اقدامات انجامشده و تبادل نظر پیرامون چالشهای موجود برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه، در این نشست، مدیران حوزه معاونت ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای اخیر، مهمترین مسائل و چالشهای اجرایی را مطرح کرده و راهکارهای لازم برای رفع موانع، بهبود فرآیندها و ارتقای بهرهوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه، مجتبی عسکری، معاون توسعه دانشگاه، با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع به مکاتبات اداری و نیزهمافزایی و تعامل سازنده میان واحدهای مختلف، بر ضرورت تقویت هماهنگی بین بخشها، تسریع در اجرای برنامهها و ارتقای کیفیت خدمات تأکید کرد.
وی همچنین بر پیگیری مستمر مسائل مطرحشده و اتخاذ راهکارهای عملی برای رفع چالشها تأکید کرد و خواستار مشارکت فعال مدیران در پیشبرد اهداف و برنامههای معاونت شد.
در پایان این نشست مقرر شد پیگیریهای لازم برای رفع چالشهای مطرحشده و اجرای مصوبات در دستور کار واحدهای مربوطه قرار گیرد.
