به همت دفتر پرستاری بیمارستان شهید سلیمانی و به مناسبت هفته سلامت،کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی اقدام به پاکسازی محوطه داخل و اطراف بیمارستان شهید سلیمانی نموده اند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ به همت دفتر پرستاری بیمارستان شهید سلیمانی و به مناسبت هفته سلامت، مهندس علی آبشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان به همراه جمع کثیری از کارکنان این شبکه، با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ارتقای سلامت عمومی، اقدام به پاکسازی بخشی از خیابان ورودی و محوطه بیمارستان شهید سلیمانی نموده اند.

این برنامه به پیشنهاد دفتر پرستاری بیمارستان و یا  مناسبت هفته سلامت و با مشارکت جمعی کارکنان و در راستای مسئولیت اجتماعی حوزه سلامت برگزار شد و پیام‌آور اهمیت نقش هر فرد در حفظ پاکیزگی محیط زندگی و پیشگیری از بیماری‌ها بود.