پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون در هفته سلامت، اقدام به پاکسازی محیط کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون، در اقدامی ارزشمند به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت، شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون صحنه اجرای یک پویش زیست‌محیطی شد. پرسنل خدوم این مجموعه، با حضوری پرشور، محیط اطراف خود را پاکسازی کردند تا پیامی روشن از تعهد به سلامت و اهمیت پاکیزگی محیط زیست را به گوش همگان برسانند.

در حاشیه این حرکت نوعدوستانه، مدیر شبکه بهداشت و درمان مارگون، ضمن تقدیر از حضور فعال پرسنل، بر نقش حیاتی بهداشت محیط در سبد سلامت جامعه تأکید کرد و گفت: حفظ پاکیزگی محیط، اولین و اساسی‌ترین گام در راستای پیشگیری از امراض و ارتقای سطح سلامت شهروندان است.

وی این برنامه را نمادی از مسئولیت‌پذیری اجتماعی و تعهد مجموعه بهداشت و درمان به سلامت جامعه دانست.

تصاویر پیوست