به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ در راستای اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی بر اماکن عمومی و مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی، یک واحد آرایشگاه زنانه در شهر لیکک به دلیل تخلفات بهداشتی پلمپ شد.
کارشناسان واحد بهداشت محیط این شبکه در بازدیدهای سرزده و دورهای خود، با بررسی شرایط بهداشتی این واحد صنفی، متوجه نقض پروتکلهای بهداشتی و بیتوجهی به توصیههای قبلی بازرسان شدند.
شهروندان گرامی دقت فرمایند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اماکن عمومی، مراتب را از طریق سامانه ۱۹۰ (سامانه رسیدگی به شکایات بهداشتی) یا مراجعه حضوری به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی گزارش دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.
