با شروع هفته ملی سلامت و تشدید بازرسی های بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهر لیکک، یک رستوران بدلیل عدم رعایت استانداردهای بهداشتی پلمپ شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ عصر امروز شنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵،در پی تشدید بازرسیهای بهداشت محیط، یک رستوران در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به دلیل عدم رعایت استانداردهای بهداشتی پلمپ شد.
این اقدام در راستای حفظ سلامت شهروندان و اطمینان از رعایت موازین بهداشتی در اماکن عمومی صورت گرفته است.
شهروندان گرامی میتوانند شکایات بهداشتی خود را از طریق سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات بهداشتی ۱۹۰ وزارت بهداشت و درمان و یا مراجعه حضوری به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی، ثبت و پیگیری نمایند.
