به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛حسین پایمرد سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:
بسمهتعالی
27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، فرصت ارزشمندی است برای قدردانی از تلاشهای صادقانه و اثرگذار فعالان این عرصه که با تعهد، خلاقیت و مهارت، نقش مهمی در انتقال درست پیامها، تقویت ارتباطات سازمانی و ارتقای اعتماد عمومی ایفا میکنند.
ضمن تبریک این روز فرخنده به تمامی تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی، لازم میدانم از زحمات ارزشمند مسئول روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت که با تلاش فراوان، خلاقیت، پشتکار و توانمندی مثالزدنی همواره در پیشبرد اهداف مجموعه و انعکاس شایسته خدمات بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت نقشآفرین بودهاند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با تداوم این روحیه مسئولانه و خلاق، شاهد موفقیتهای روزافزون در مسیر خدمترسانی به مردم عزیز باشیم.
حسین پایمرد
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت
