سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در پیامی عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت؛ حسین پایمرد در پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بنام خدا 

فرارسیدن عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت، یادآور یکی از ماندگارترین و سرنوشت‌سازترین وقایع تاریخ اسلام است؛ 

غدیر، عید ولایت، بصیرت و وفاداری به ارزش‌های ناب اسلامی است و همواره به عنوان چراغ راه حق‌ طلبان و عدالت‌خواهان جهان می‌درخشد.

اینجانب این عید بزرگ و فرخنده را به تمامی ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و عموم مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان کهگیلویه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این مناسبت خجسته را به صورت ویژه به کادر پزشکی و درمانی پرتلاش بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تبریک می‌گویم؛ عزیزانی که با تعهد، مسئولیت‌پذیری و روحیه خدمت‌رسانی، در مسیر حفظ و ارتقای سلامت جامعه گام برمی‌دارند.

امید است در سایه الطاف الهی و با تأسی به سیره نورانی حضرت علی (ع)، همواره در خدمت به مردم و اعتلای نظام سلامت موفق و سربلند باشید.

 

حسین پایمرد

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت