به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت؛ حسین پایمرد در پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:
بنام خدا
فرارسیدن عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت، یادآور یکی از ماندگارترین و سرنوشتسازترین وقایع تاریخ اسلام است؛
غدیر، عید ولایت، بصیرت و وفاداری به ارزشهای ناب اسلامی است و همواره به عنوان چراغ راه حق طلبان و عدالتخواهان جهان میدرخشد.
اینجانب این عید بزرگ و فرخنده را به تمامی ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهمالسلام) و عموم مردم شریف و ولایتمدار شهرستان کهگیلویه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
این مناسبت خجسته را به صورت ویژه به کادر پزشکی و درمانی پرتلاش بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تبریک میگویم؛ عزیزانی که با تعهد، مسئولیتپذیری و روحیه خدمترسانی، در مسیر حفظ و ارتقای سلامت جامعه گام برمیدارند.
امید است در سایه الطاف الهی و با تأسی به سیره نورانی حضرت علی (ع)، همواره در خدمت به مردم و اعتلای نظام سلامت موفق و سربلند باشید.
حسین پایمرد
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت
