به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید رجایی یاسوج؛ سرپرست این مرکز درمانی در پیامی فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت. در این پیام آمده است: عید غدیر، تجلی تداوم رسالت پیامبر اکرم (ص) و نقطه عطفی در تاریخ اسلام است که با معرفی حضرت علی (ع) به عنوان جانشین، مسیر هدایت و ولایت برای همیشه روشن و ماندگار شد.
سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج ضمن تبریک این عید فرخنده به عموم مسلمانان بهویژه کارکنان متعهد و تلاشگر این مجموعه، اظهار داشت: بیتردید پیروی از سیره علوی، سرلوحه خدمت صادقانه به مردم و تلاش در مسیر ارتقای سلامت جامعه خواهد بود.
وی در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از درگاه خداوند متعال سلامتی، توفیق و سربلندی روزافزون برای همگان مسئلت نمود.
