به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت متن پیام تبریک ب شرح زیر میباشد؛
بسمهتعالی
روز روابط عمومی و ارتباطات، یادآور اهمیت گفتوگو، همدلی و شفافیت در مسیر خدمترسانی به مردم است. بیتردید روابط عمومی به عنوان رکن اساسی مدیریت ارتباطات، نقش کلیدی در تقویت اعتماد عمومی، انعکاس صحیح خدمات و دستاوردها و همچنین انتقال مطالبات و دغدغههای مردم به مسئولان ایفا میکند.
در نظام سلامت، که رسالتی مستقیم در حفظ و ارتقای جان و سلامت جامعه بر عهده دارد، نقش روابط عمومی دوچندان است. اطلاعرسانی دقیق، آموزش همگانی، فرهنگسازی در حوزه بهداشت و ایجاد ارتباط مؤثر با شهروندان، از مهمترین اقداماتی است که به همت کارشناسان این حوزه محقق میشود.
اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشتماه، روز روابط عمومی و ارتباطات، از زحمات ارزشمند و تلاشهای متعهدانه همکاران حوزه روابط عمومی در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت و نیز اصحاب محترم رسانه که همواره همراه و همگام با نظام سلامت هستند، قدردانی مینمایم و برای آنان سلامتی، موفقیت و سربلندی آرزو دارم.
امید است با تقویت تعاملات سازنده و بهرهگیری از ظرفیتهای نوین ارتباطی، بیش از پیش در مسیر آگاهیبخشی و خدمت صادقانه به مردم گام برداریم.
فرناز شجاعی
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت
