مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ متن پیام به شرح زیر است.
بسمه تعالی
فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاشهای صادقانه و مؤثر فعالان این عرصه خطیر است؛ عزیزانی که با تعهد، صداقت و مسئولیت پذیری، نقش مهمی در آگاهیبخشی، اطلاعرسانی شفاف و تقویت سرمایه اجتماعی ایفا میکنند.
اینجانب فرا رسیدن روز روابط عمومی را به مجموعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان به ویژه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
بیتردید نقش روابط عمومی در حوزه سلامت، نقشی بیبدیل و راهبردی است؛ چرا که این واحد بهعنوان پل ارتباطی میان مردم و مجموعه سلامت، در تبیین خدمات، اطلاعرسانی به موقع، ارتقای فرهنگ سلامت و انعکاس دستاوردها حضوری فعال و اثرگذار دارد.
از زحمات ارزشمند، تلاشهای خالصانه و همراهی مسئولانه همکار پرتلاش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی قدردانی نموده و توفیق روزافزون ایشان را در مسیر خدمت به نظام سلامت از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
با آرزوی سلامتی، سربلندی و موفقیت برای همه عزیزان.
علی آبشنگ
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی
