سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در پی فرارسیدن سالروز ارتحال امام راحل و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ حسین پایمرد سرپرست بیمارستان در پیامی سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

در متن آمده است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پانزدهم خرداد، یادآور قیام تاریخی و سرنوشت‌ساز ملت ایران در مسیر تحقق آرمان‌های اسلامی، استقلال و عزت ملی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سی‌ و هفتمین سالگرد رحلت معمار بزرگ انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، این مناسبت را به ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه همکاران گرامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

امروز ملت ایران در حالی یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می‌دارد که داغ فقدان رهبر شهید فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای (رضوان‌الله تعالی علیه) نیز بر دل‌های مردم مؤمن و انقلابی سنگینی می‌کند. بی‌تردید راه نورانی امام راحل (ره)،رهبر شهید انقلاب و شهدای والامقام انقلاب اسلامی ، چراغ هدایت ملت ایران در مسیر عزت، استقلال و پیشرفت خواهد بود.

امید است با پاسداری از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، رهبر شهید انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر در مسیر خدمت صادقانه به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

 

حسین پایمرد

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت