به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ حسین پایمرد سرپرست بیمارستان در پیامی سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
در متن آمده است:
بسمالله الرحمن الرحیم
چهاردهم خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پانزدهم خرداد، یادآور قیام تاریخی و سرنوشتساز ملت ایران در مسیر تحقق آرمانهای اسلامی، استقلال و عزت ملی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد رحلت معمار بزرگ انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، این مناسبت را به ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه همکاران گرامی تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
امروز ملت ایران در حالی یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) را گرامی میدارد که داغ فقدان رهبر شهید فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیتالله سیدعلی خامنهای (رضوانالله تعالی علیه) نیز بر دلهای مردم مؤمن و انقلابی سنگینی میکند. بیتردید راه نورانی امام راحل (ره)،رهبر شهید انقلاب و شهدای والامقام انقلاب اسلامی ، چراغ هدایت ملت ایران در مسیر عزت، استقلال و پیشرفت خواهد بود.
امید است با پاسداری از آرمانهای بلند امام خمینی (ره)، رهبر شهید انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر در مسیر خدمت صادقانه به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.
حسین پایمرد
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت
