به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، در این پیام آمده است:
تاسوعا و عاشورای حسینی، یادآور حماسهای بزرگ از ایثار، آزادگی و دفاع از حق در تاریخ اسلام است؛ روزهایی که نام و پیام نهضت عاشورا به عنوان چراغ هدایت و الگوی جاودان عدالتخواهی در دل تاریخ میدرخشد.
اینجانب با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، به ویژه حضرت ابوالفضل العباس(ع)، این مصیبت بزرگ را به مردم مؤمن، عزاداران حسینی و خانواده بزرگ حوزه سلامت شهرستان چرام و نیز شیعیان جهان تسلیت و تعزیت عرض میکنم.
بیتردید پیام عاشورا، درس ایستادگی در برابر ظلم، وفاداری، فداکاری و پاسداشت ارزشهای الهی است و امید است همگان با الگوگیری از مکتب سرخ حسینی، در مسیر خدمت صادقانه به مردم و ترویج فرهنگ ایثار و مسئولیتپذیری گام برداریم.
از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم که همه ما را در زمره رهروان راستین مکتب اهل بیت(ع) قرار دهد و توفیق خدمت خالصانه به مردم عزیز را بیش از پیش نصیبمان گرداند.
حسین جعفری
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام
