مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با صدور پیامی از زحمات کارکنان این شبکه در طول هفته ملی سلامت و جمعیت تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ متن پیام مهندس علی آبشنگ به شرح زیر است.

همکاران گرامی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی

سلام علیکم

هفته سلامت و جمعیت فرصتی بود تا بار دیگر شاهد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه شما عزیزان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم باشم. از تمامی همکاران پرتلاش که در این ایام با همت و تعهدی مثال‌زدنی، برنامه‌های آموزشی، غربالگری و خدماتی را به بهترین شکل ممکن اجرا کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

بی‌تردید، موفقیت‌های به‌دست‌آمده در حوزه سلامت و جمعیت، مرهون همدلی و مسئولیت‌پذیری شماست. امیدوارم با تداوم این روحیه، گام‌های مؤثرتری در مسیر ارتقای سلامت جامعه برداریم.

از خداوند متعال، توفیق روزافزون شما را خواستارم.

 

با احترام

علی آبشنگ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی