به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛
محمدعلی جابری؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیامی روز روابط عمومی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب فرارسیدن روز روابط عمومی را به تلاشگران و فرهیختگان این عرصه تبریک عرض مینمایم.
روابط عمومی، هنر تعامل، اعتمادسازی و انتقال شفاف پیامها در مسیر تحقق اهداف سازمانی است. این نقش در برهههای حساس تاریخی، از جمله دوران دفاع مقدس و وقایعی چون جنگ رمضان، با هوشمندی و بصیرت مثالزدنی، در جهت تبیین حقایق و تقویت روحیه ملی و اسلامی، نقشی بیبدیل ایفا کرده است.
نقش آن در ارتقای سرمایه اجتماعی و همافزایی مجموعهها بسیار ارزشمند است.
با آرزوی توفیق روزافزون برای همه فعالان این حوزه.
محمدعلی جابری
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
