به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت: به مناسبت تقارن هفته ملی جمعیت و هفته ملی سلامت، با هدف ترویج فرهنگ سلامت و اهمیت حفظ محیطزیست، چندین اصله نهال به نشانه طراوت، امید و اهمیت «جوانی جمعیت» در محوطه این مجموعه توسط سرپرست شبکه بهداشت و درمان، سرپرست بیمارستان و معاون بهداشتی شبکه غرس شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته سلامت و هفته ملی جمعیت، اظهار داشت: کاشت نهال به این مناسبت نمادی از رشد، بالندگی و تلاشی است که ما برای آیندهای سالمتر و پرنشاطتر انجام میدهیم. وی افزود: موضوع جوانی جمعیت یکی از اولویتهای حیاتی کشور است و سلامت جامعه در گرو پویایی و افزایش جمعیت جوان و سالم است.
در ادامه، معاون بهداشتی شبکه و رئیس بیمارستان نیز ضمن تأکید بر همافزایی دستگاههای سلامتمحور، کاشت نهال را اقدامی نمادین برای پیوند میان «سلامت انسان» و «سلامت محیطزیست» دانستند و بر لزوم نهادینهسازی فرهنگ مراقبت از سلامت در تمامی سطوح جامعه تأکید کردند.
این مراسم با هدف ارتقای روحیه نشاط در میان کارکنان شبکه بهداشت و بیمارستان و همچنین تأکید بر اهمیت نقش نهادهای بهداشتی در فرهنگسازی سبک زندگی سالم و حمایت از طرح جوانی جمعیت برگزار گردید.
