به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت؛ آیین افتتاح این پروژه با حضور رئیس هیئتمدیره بانک اقتصاد نوین، معاون مدیرعامل و مدیران استانی بانک اقتصاد نوین، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاونان درمان و بهداشتی و کارشناسان دانشگاه، مدیر و کارشناسان اداره امور خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، امام جمعه شهرستان کهگیلویه، معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه، مسئولان، متولیان و کارشناسان حوزه سلامت شهرستان، اعضای خیریه بیمارستان، خیرین نیکاندیش، اصحاب رسانه، خبرنگاران و جمعی از میهمانان و مدعوین برگزار شد.
این پروژه با هدف تأمین فضای مناسب برای اسکان، استراحت و رفاه همراهان بیماران احداث شده است.
بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به عنوان تنها بیمارستان مرجع منطقه، خدمات درمانی مورد نیاز مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و مناطق همجوار را ارائه میدهد و راهاندازی این مجموعه میتواند نقش مؤثری در کاهش دغدغههای همراهان بیماران، افزایش رضایتمندی مراجعان و ارتقای خدمات حمایتی در کنار خدمات درمانی ایفا کند.
گزارش تصویری این آیین را در ادامه مشاهده می کنید :
