ساختمان همراه‌سرای خیرساز بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و با حمایت مالی بانک اقتصاد نوین به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت؛ آیین افتتاح این پروژه با حضور رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین، معاون مدیرعامل و مدیران استانی بانک اقتصاد نوین، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاونان درمان و بهداشتی و کارشناسان دانشگاه، مدیر و کارشناسان اداره امور خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، امام جمعه شهرستان کهگیلویه، معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه، مسئولان، متولیان و کارشناسان حوزه سلامت شهرستان، اعضای خیریه بیمارستان، خیرین نیک‌اندیش، اصحاب رسانه، خبرنگاران و جمعی از میهمانان و مدعوین برگزار شد.
این پروژه با هدف تأمین فضای مناسب برای اسکان، استراحت و رفاه همراهان بیماران احداث شده است.

بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به عنوان تنها بیمارستان مرجع منطقه، خدمات درمانی مورد نیاز مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و مناطق همجوار را ارائه می‌دهد و راه‌اندازی این مجموعه می‌تواند نقش مؤثری در کاهش دغدغه‌های همراهان بیماران، افزایش رضایتمندی مراجعان و ارتقای خدمات حمایتی در کنار خدمات درمانی ایفا کند.

 

گزارش تصویری این آیین را در ادامه مشاهده می کنید :