در جریان سفر به شهرستان کهگیلویه انجام شد/ حضور بر بالین بیماران، گفت‌وگوی صمیمانه با بیماران و همراهان آنان و بررسی روند ارائه خدمات درمانی و چالش‌ها، نیازها و مسائل بیمارستان از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت؛معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، متولیان سلامت، خبرنگاران و اصحاب رسانه از بخش های اورژانس، اتاق‌ عمل بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بازدید کرد.
حضور بر بالین بیماران، گفت‌وگوی صمیمانه با بیماران و همراهان آنان و بررسی روند ارائه خدمات درمانی از جمله برنامه‌های این بازدید بود. در پایان نیز نشستی با حضور مسئولان برگزار و مهم‌ترین چالش‌ها، نیازها و مسائل بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش تصویری :