دعوت سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از خیرین برای مشارکت در توسعه زیرساخت‌های درمانی/عملیات اجرایی ساخت مرکز ۹ تختخوابی شیمی‌درمانی خیر ساز این بیمارستان با هدف توسعه خدمات تخصصی و کاهش نیاز بیماران به مراجعه به مراکز درمانی خارج از شهرستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ عملیات اجرایی احداث مرکز ۹ تختخوابی شیمی‌درمانی خیر ساز این بیمارستان با هدف توسعه خدمات تخصصی و کاهش نیاز بیماران به مراجعه به مراکز درمانی خارج از شهرستان، رسماً آغاز شده و هم‌ اکنون با جدیت در حال اجراست.
حسین پایمرد سرپرست بیمارستان گفت : این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۵۰ مترمربع در حال ساخت است و برای آغاز عملیات اجرایی آن، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه تخصیص یافته است. همچنین بنا بر اعلام عوامل اجرایی، تمام مصالح ساختمانی مورد نیاز تأمین شده و روند ساخت‌ و ساز به‌ صورت مستمر ادامه دارد.
حسین پایمرد با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این مرکز گفت: با بهره‌برداری از مرکز شیمی‌درمانی در دهدشت، ارائه خدمات در شهرستان توسعه می‌یابد و از اعزام بیماران به سایر شهرها و استان‌ها جلوگیری خواهد شد؛ موضوعی که برای بیماران و همراهان، صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان و هزینه به همراه دارد.
وی همچنین با تأکید بر نقش اثرگذار مشارکت‌های مردمی افزود: از همه خیرین و نیکوکاران دعوت می‌کنیم در مسیر توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، به‌ویژه در حوزه درمان، برای تکمیل ساختمان و نیز تأمین تجهیزات مورد نیاز این مرکز مشارکت کنند تا روند تکمیل و راه‌اندازی با سرعت بیشتری انجام شود.
لازم به ذکر است بنیاد نیکوکاری رایحه به‌ عنوان مجری ساخت این مرکز، فعالیت خود را آغاز کرده و پروژه در حال حاضر در مرحله ساخت‌ و ساز و تکمیل زیرساخت‌ها قرار دارد.

تصاویر پیوست