به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ عملیات اجرایی احداث مرکز ۹ تختخوابی شیمیدرمانی خیر ساز این بیمارستان با هدف توسعه خدمات تخصصی و کاهش نیاز بیماران به مراجعه به مراکز درمانی خارج از شهرستان، رسماً آغاز شده و هم اکنون با جدیت در حال اجراست.
حسین پایمرد سرپرست بیمارستان گفت : این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۵۰ مترمربع در حال ساخت است و برای آغاز عملیات اجرایی آن، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه تخصیص یافته است. همچنین بنا بر اعلام عوامل اجرایی، تمام مصالح ساختمانی مورد نیاز تأمین شده و روند ساخت و ساز به صورت مستمر ادامه دارد.
حسین پایمرد با اشاره به اهمیت راهاندازی این مرکز گفت: با بهرهبرداری از مرکز شیمیدرمانی در دهدشت، ارائه خدمات در شهرستان توسعه مییابد و از اعزام بیماران به سایر شهرها و استانها جلوگیری خواهد شد؛ موضوعی که برای بیماران و همراهان، صرفهجویی قابل توجهی در زمان و هزینه به همراه دارد.
وی همچنین با تأکید بر نقش اثرگذار مشارکتهای مردمی افزود: از همه خیرین و نیکوکاران دعوت میکنیم در مسیر توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، بهویژه در حوزه درمان، برای تکمیل ساختمان و نیز تأمین تجهیزات مورد نیاز این مرکز مشارکت کنند تا روند تکمیل و راهاندازی با سرعت بیشتری انجام شود.
لازم به ذکر است بنیاد نیکوکاری رایحه به عنوان مجری ساخت این مرکز، فعالیت خود را آغاز کرده و پروژه در حال حاضر در مرحله ساخت و ساز و تکمیل زیرساختها قرار دارد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
